1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He shows her the newspaper."

"He shows her the newspaper."

Переклад:Він показує їй цю газету.

April 5, 2015

13 коментарів


nickROMAnt

І як зрозуміти як перекладати "її" чи "їй" ?


Milkho

Конкретно тут?
Якби було "її", то "the" тут не було б.


nickROMAnt

дякую тепер зрозуміло


MHS02

В чому помилка, коли перекласти "він їй показує газету"?


deniko
Mod
Plus

Тут немає помилки, цей варіант не додали до варіантів, що приймаються - вони всі додаються вручну. Зараз має прийматися.


Sasha04M

можливо тому ,що ви на писали без артиклю ,,цю,,:)


Zonuk

Потрібно зберігати порядок слів


Kostyantyn_4

а в чому різниця між "the" та "a" ? це ж одне і те саме


ArtemusG

The визначний артикуль, a ні


deniko
Mod
Plus

Про артиклі можна почитати в теорію до уроку. Вона є на сайті дуо, але простіше її продивитися ось тут.


VVMUKz

"Він демонструє їй цю газету." Чому не вірно?


deniko
Mod
Plus

Це якесь трохи занадто пафосне слово для простого дієслова to show, що краще відповідає такому ж простому українському слову "показувати". Але можна додати й цей варіант, звичайно.


Sveta313771

Одрук показує

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.