1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vychováváme dítě."

"Vychováváme dítě."

Překlad:We raise a child.

April 5, 2015

17 komentářů


Vlcek1942

Proč se v tomto větném spojení nemůže použít výraz "bring up" když u jiných větných spojení v této lekci to možné je?


[deaktivovaný uživatel]

    jo, ale spatne je to protoze "bringing up AN child."


nueby

    Ne, přidáno je to dobře, protože krom jiného [raising/rearing/bringing up] [a/the] [child/kid].


Nemesis_NaR

    Aha, takže chápu-li to dobře, tak tebou uvedená varianta s "an" je ve cvičení "vyber všechny možné odpovědi" jakožto špatná? Protože věta s "AN child/kid" je samozřejmě špatně.


bonbbonek

    Proč to neuzná "a baby"?


jgstcd

    Protoze to je miminko, ne dite.


Kareleplav

    We educate the child?


kacenka9

    TO je 'Vzdelavame dite'. Sice je 'education' uvadeno jako vychova, ale jako sloveso jsem to ve vyznamu vychovavat jeste neslysela. Maximalne ve vyznamu 'poucit nekoho o necem'.


Vinetou1

    jenže v jiné části educate jako vychovávat berete. je tam we educate children. tak proč tady to nejde?


Ceilas1

    Proč nejde "We behave a kid" ?


kacenka9

    Behave you chovat se - jako dobre se chovat, spatne se chovat, ne jako chovat nekoho v naruci.


MjaMachurk

    Proc nejde We raise a kids?


Zdenek59

    To je úplně špatně. Kids je množné číslo - děti a u toho navíc nemůže být neurčitý člen.


kubamaticka

    a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,,a,a,a,a,a,,a,a,,a, chybi mi tam A. XD


LudkSvobod

    Mohlo by být We pick up the child


Daku_

    Je uznáváno We raise our child? Vím, že přesný překlad je vychováváme naše dítě. Díky.

    Související diskuze

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.