Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Is it frequent?"

Tłumaczenie:Czy to jest częste?

3 lata temu

8 komentarzy


Gluka2

Ucze sie do testu i Duolingo mi bardzo pomaga wiec nie zwlekaj i sie ucz!

2 lata temu

Nusia100

Tez ucze się do testu mi BARDZO to pomaga

1 rok temu

Irrmina52

Dlaczego nie uznaje "Czy to częste" , w innych tego typu pytaniach jak najbardziej można pominąć czasownik posiłkowy "jest" i odpowiedź jest wtedy uznawana

5 miesięcy temu

Norbert397231

Fantastyczna zabawa z nauką. Polecam na wieczory i na chwile by oderwać umysł od codzienności.

1 rok temu

teksanski

A moze byc often ?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

Może, to zależy.

Often, frequent, i frequently są troche inny.

Frequent jest adjective, ale often i frequently są adverbs. To "frequent" modyfikuje rzeczowniki, i "often/ frequently" modyfikują czasowniki.

Można mówić "I often/ frequently go to the park." - Ja często idę do parku.

Ale, jak mówisz, "Serce mnie boli" i ktoś pita "Is it frequent?" to nie jest tak samo jak "Is it often?"

Od Google:

Frequent: occurring or done on many occasions, in many cases, or in quick succession.

Often: frequently; many times.

Dla mnie, "often" nie ma te sens o "in quick succession," ale "frequent" może mieć to.

3 lata temu

Yola448704

teksański, w tym zwrocie - nie może, bo "frequent" (jaki? częsty) jest tu przymiotnikiem, a "often" (jak? często) jest przysłówkiem:

Is it frequent? - Czy to jest częste? / Czy to częste? / Jest częste?

"Often" i "frequently"- jako przysłówki, są synonimami, zatem można
je stosować zamiennie:
CZĘSTO chodzę do parku - I go to the park OFTEN/frequently

Jeśli coś zdarza się z określoną regularnością, mówimy o małej lub dużej częstotliwości, np. dźwięku - "low or high frequency"

7 miesięcy temu

simelka

Nie zaliczyło mi ja zrobiłam tak jak powinno być

1 rok temu