"Isitfrequent?"

Tłumaczenie:Czy to jest częste?

3 lata temu

10 komentarzy


Gluka2

Ucze sie do testu i Duolingo mi bardzo pomaga wiec nie zwlekaj i sie ucz!

3 lata temu

Nusia100

Tez ucze się do testu mi BARDZO to pomaga

1 rok temu

Irrmina52

Dlaczego nie uznaje "Czy to częste" , w innych tego typu pytaniach jak najbardziej można pominąć czasownik posiłkowy "jest" i odpowiedź jest wtedy uznawana

7 miesięcy temu

teksanski

A moze byc often ?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

Może, to zależy.

Often, frequent, i frequently są troche inny.

Frequent jest adjective, ale often i frequently są adverbs. To "frequent" modyfikuje rzeczowniki, i "often/ frequently" modyfikują czasowniki.

Można mówić "I often/ frequently go to the park." - Ja często idę do parku.

Ale, jak mówisz, "Serce mnie boli" i ktoś pita "Is it frequent?" to nie jest tak samo jak "Is it often?"

Od Google:

Frequent: occurring or done on many occasions, in many cases, or in quick succession.

Often: frequently; many times.

Dla mnie, "often" nie ma te sens o "in quick succession," ale "frequent" może mieć to.

3 lata temu

Yola448704

teksański, w tym zwrocie - nie może, bo "frequent" (jaki? częsty)
jest tu przymiotnikiem, a "often" (jak? często) jest przysłówkiem:

Is it frequent? - Czy to jest częste?/ Czy to częste?/ Jest częste?

Natomiast oba przysłówki "often" i "frequently" - są synonimami,
zatem można je stosować zamiennie:
Często chodzę do parku - I go to the park often/ frequently

Jeśli coś powtarza się bardzo regularnie, to mówi się, że ma to
pewną częstotliwość, np. dźwięki to są fale dźwiękowe o małej
lub dużej częstotliwości - low or high frequency

9 miesięcy temu

Norbert397231

Fantastyczna zabawa z nauką. Polecam na wieczory i na chwile by oderwać umysł od codzienności.

1 rok temu

Dominika777623

A mi nie pomaga

7 miesięcy temu

simelka

Nie zaliczyło mi ja zrobiłam tak jak powinno być

1 rok temu

maria787278

czy mozna przetlumaczyc if this is a frequent

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.