1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I need to set a date."

"I need to set a date."

Переклад:Мені потрібно встановити дату.

April 6, 2015

17 коментарів


yaroslaigor

Мені необхідно встановити дату - видає помилку, хоча це можливий варіант.


modjita

Написала "я повинна", а видало помилку, а потрібно "я повинен". Що за гендерна дискримінація?


PetroKyenko

я мушу встановити дату


Nordry

"Need" не означає примусу, це, скоріше, "я маю", "мені потрібно". А Вашому варіанту більше пасуватиме "must" чи "have to".


kostya07

Відповідь "мені потрібно задати дату" правильна?


SergioRuido

Лінк на словник, статтю, хоч приклади якісь.

Взагалі-то не дуже звучить - задати дату. Для скоромовки, хіба що..


kostya07

http://www.lingvo.ua/uk/Translate/en-uk/%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8

http://sum.in.ua/s/zadavaty

Я часто вживаю вираз "задати ...(час, дату, годину)". І частіше в минулому часі "задав цьому полю сьогоднішню дату(маю наувазі форми на сайтах)".


Xalava

Я зі Львова і мені дивне таке звучання. Для мене слово "задавати" скоріше як "встановлювати якусь тенденцію".


Xalava

Запропонував "Мені потрібно встановити побачення".


comandos_lviv

a date - не підходить для побачення


Viniarska

Та ж фігня... Тільки в мене було: призначити побачення.


anatoliyK0

Я хочу встановити дату - а так ВОНО не хоче. Чому - не знаю


Iiila

Ласкаво просимо у клубі B6GM2 Я чекаю на тебе


Iiila

Ну!!!!! :(((( ;(


Vital153055

А зіда set це не налаштоіування?


Kostiantyn159649

Зазвичай need це потрібно.


AndriyMer1

Мені потрібно налаштувати дату, теж вибило помилку.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.