"Mydressisblack."

Переклад:Моя сукня чорна.

3 роки тому

23 коментарі


Andriy921

слова "одежа" не існує, принаймні в українській мові. Використовуйте слово "одяг".

3 роки тому

gwIN12

Yes

2 роки тому

hwJH2

І те, і те правильно

1 рік тому

Mr_TIGER1

Ні

9 місяців тому

wuZ13

Написала:"моя сукня чорна", а воно вибило:" інший варіан-моя сукня чорна". Так само як я написала. В чому різниця?

2 роки тому

a_diulin

чому Мій одяг чорний неправильно?

3 роки тому

IrinaPidgorna

Тому що dress - це не одяг, а конкретно сукня (плаття). Одяг буде clothes.

3 роки тому

MarkoPoPekli

Моя суконка чорна - також вірний переклад.

2 роки тому

3Leo7

Чому не прийняло мою відповідь ? моє чорне плаття

2 роки тому

suprun12

Тому що треба було написати спочатку плаття потім чорне

6 місяців тому

wAIp11

Мова іде про сукнь а не одежу

11 місяців тому

vgKD17

6 місяців тому

DmytroKovkun

"моя сукня чорна" варіант не прийнято. Не можу зрозуміти чому

2 роки тому

Oksana718727

Му

2 роки тому

kateryna981573

Чому моя сукня є чорна???

1 рік тому

SCsx

У меня вже не перший раз коли я займаюся і в мене з'являється перевод але до того я його не писала.Зробіть щось з цим,будьласка!!!

2 роки тому

t_Tasya_a

Я написала моя чорна сукня воно мені це не правильно

2 роки тому

Iruska.m1

"Моя сукня чорна" - показує помилку, напевно тому, що у вашому варіанті перед словом чорна два пропуски

3 роки тому

Mr_TIGER1

Дуо на це не реагує

9 місяців тому

dK7z
dK7z

Програвач не працюєю у вас баг

3 роки тому

Griphon_

це можна перекласти як "моя одежа чорна"

3 роки тому

Shumska1

Сукня це одежа , але не в цьому випадку

3 роки тому

Mr_TIGER1

Моя сукня чорна взагалі то, а якщо б було моя одежа чорна то було б '' my clothes black,,.

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.