Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"My dress is black."

Переклад:Моя сукня чорна.

3 роки тому

15 коментарів


Andriy921

слова "одежа" не існує, принаймні в українській мові. Використовуйте слово "одяг".

3 роки тому

gwIN12

Yes

2 роки тому

hwJH2

І те, і те правильно

1 рік тому

Mr_TIGER1

Ні

3 місяці тому

wuZ13

Написала:"моя сукня чорна", а воно вибило:" інший варіан-моя сукня чорна". Так само як я написала. В чому різниця?

1 рік тому

a_diulin

чому Мій одяг чорний неправильно?

2 роки тому

IrinaPidgorna

Тому що dress - це не одяг, а конкретно сукня (плаття). Одяг буде clothes.

2 роки тому

MarkoPoPekli

Моя суконка чорна - також вірний переклад.

1 рік тому

wAIp11

Мова іде про сукнь а не одежу

6 місяців тому

DmytroKovkun

"моя сукня чорна" варіант не прийнято. Не можу зрозуміти чому

1 рік тому

3Leo7

Чому не прийняло мою відповідь ? моє чорне плаття

1 рік тому

suprun12

Тому що треба було написати спочатку плаття потім чорне

1 місяць тому

Oksana718727

Му

1 рік тому

kateryna981573

Чому моя сукня є чорна???

1 рік тому

vgKD17

1 місяць тому