1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My dress is black."

"My dress is black."

Переклад:Моя сукня чорна.

April 6, 2015

10 коментарів


Andriy921

слова "одежа" не існує, принаймні в українській мові. Використовуйте слово "одяг".


wuZ13

Написала:"моя сукня чорна", а воно вибило:" інший варіан-моя сукня чорна". Так само як я написала. В чому різниця?


a_diulin

чому Мій одяг чорний неправильно?


IrinaPidgorna

Тому що dress - це не одяг, а конкретно сукня (плаття). Одяг буде clothes.


DmytroKovkun

"моя сукня чорна" варіант не прийнято. Не можу зрозуміти чому


iratigr

Що на похорони прийшла?!


3Leo7

Чому не прийняло мою відповідь ? моє чорне плаття


suprun12

Тому що треба було написати спочатку плаття потім чорне


vw973

Мені сказало ведіть те що ви чуєте я вела 'My dress is black' а воно написало що не правильно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.