1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My dress is black."

"My dress is black."

Переклад:Моя сукня чорна.

April 6, 2015

13 коментарів


lDHW12

Тут було вказано "my dress IS black" a в попередньому завданні було "my skirts ARE white". Поясніть, будь ласка, чому там "is" а там "are"? Це якось з множиною повязано?


deniko
Mod
Plus

Так, are - це множина дієслова to be (бути). Ці форми просто треба запам'ятати, іншого рецепту немає. Воно ще використовується після you (ти, ви).

I am

I am a cat - Я кіт

You are

Tom, you are a good cat - Томе, ти добрий кіт

Guys, you are very good friends - Хлопці, ви дуже добрі друзі

he, she, it, my hat, my dress, Tom, Julia is

He is a good cat - Він добрий кіт

My dress is green - Моя сукня зелена

The flower smells good - Квітка добре пахне

Tom is six years old - Тому шість років

we are

We are the champions!- Ми чемпіони!

they, my hats, Tom and Mary are

They are here! - Вони тут!

Tom and Mary are a husband and wife - Том і Мері - чоловік і жінка

My hats are black - Мої капелюхи чорні.


a_diulin

чому Мій одяг чорний неправильно?


IrinaPidgorna

Тому що dress - це не одяг, а конкретно сукня (плаття). Одяг буде clothes.


VMJyGQ72

Я написав dress це плаття. А мені сказали що це не правильно . Бо dress це сукня. Чому?


Olly_1052

Ваша відповідь правильна. В одному зі своїх значень слово "плаття" є синонімом слова "сукня". Можливо, розробники курсу ще не додали такий варіант відповіді до бази.

http://sum.in.ua/s/plattja

http://sum.in.ua/s/suknja


deniko
Mod
Plus

"Моє плаття чорне" - це речення є в списку того, що приймається. Так що може був одрук.


dgqV7

Я написав my dress is black. Чому не правльно?


deniko
Mod
Plus

Ви не зберегли скріншот? Можливо, був одрук, можливо, був якийсь інший тип вправи, ніж "напишіть те що чуєте"


aWbP13

Чому "блАк"?


deniko
Mod
Plus

Це запитання про вимову?

black вимовляється як /blæk/

Отого звуку /æ/ в українській мові не існує, тому, поки вухо не натреноване, іноді він чується для нас як "а", іноді як "е", але з часом ви до нього звикнете і почнете відрізняти як від "а", так і від "е".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.