"Which is his dog?"

Překlad:Který je jeho pes?

April 6, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


zuzka.hruska

Proč v této větě není před psem neurčitý člen??


Nemesis_NaR

Jednou větou: Protože když už tam je přivlastňovací zájmeno, tak se členy nepoužívají/jsou tam už nadbytečné.

Délší vysvětlení: Protože členy mají funkci determineru. Tedy slova, které ten předmět nějakým způsobem určuje. A tuto funkci mají i přivlastnovací zájmena, tudíž současné použití členu a přivlastňovacího zájmene (zde "his") nedává smysl.


ruza.rebca

může být i JAKÝ JE JEHO PES? význam to má stejný


MarquiseDeBat

Na otázku "Jaký je jeho pes" by nespíš většina lidí odpověděla "Bílý/neposlušný/hlučný..." zkrátka popsala by psa. Ptáme-li se "Který je jeho pes?" čekáme odpověď typu "Ten černý vpravo/Ten jezevčík," tedy význam stejný není ani česky a anglicky je to stejně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.