Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Which is his dog?"

Překlad:Který je jeho pes?

před 3 roky

6 komentářů


andy_maresak

Proč to říkám skoro stejně jako PC HLAS a nechce mi to vzít ????

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože mikrofon na některých zařízeních funguje prachbídně. Máte-li s ním problémy, tak ho neváhejte v nastavení vypnout.

před 2 roky

zuzka.hruska

Proč v této větě není před psem neurčitý člen??

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jednou větou: Protože když už tam je přivlastňovací zájmeno, tak se členy nepoužívají/jsou tam už nadbytečné.

Délší vysvětlení: Protože členy mají funkci determineru. Tedy slova, které ten předmět nějakým způsobem určuje. A tuto funkci mají i přivlastnovací zájmena, tudíž současné použití členu a přivlastňovacího zájmene (zde "his") nedává smysl.

před 2 roky

ruza.rebca

může být i JAKÝ JE JEHO PES? význam to má stejný

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Na otázku "Jaký je jeho pes" by nespíš většina lidí odpověděla "Bílý/neposlušný/hlučný..." zkrátka popsala by psa. Ptáme-li se "Který je jeho pes?" čekáme odpověď typu "Ten černý vpravo/Ten jezevčík," tedy význam stejný není ani česky a anglicky je to stejně.

před 3 roky