1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "A boy and a girl"

"A boy and a girl"

Переклад:Хлопець та дівчина

April 6, 2015

16 коментарів


BuchMaria

Хіба хлопчик і дівчинка і хлопець і дівчина не синоніми?


SergioRuido

В чому питання по суті вправи з реченням? Не приймає якісь варіанти?


AleksHr

Не приймає просто хлопчик і дівчинка, хоча так воно також перекладається


pavlo3694

Те саме.Просто не приймає відповідь.


lyubmyla

Хлопець та дівчина


Lesia510607

хлопець і дівчина


Iiila

Пароль від клубу B6GHM2
З великої


ProtAlexAl

Написав: Цей хлопець і ця дівчина програма видає помилку не І а ТА... ВИПРАВТЕ


jVR114

Хлопець і дівчина або Хлопчик і дівчинка


Elenka-

А слово парубок є синонімом слова хлопець?


jVR114

В даному випадку означає хлопець


MaksimProkopyuk

Переклад слова budgie означає хвилястий папужка


Viktoria535910

Хлопчик та дівчина


Ho361

Та або і - немає різниці!


olya823678

Нічого не сказало

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати