"Listen to yourselves!"

Překlad:Poslouchejte se!

April 6, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


rablu

což takhle naslouchej sám sobě?


Nemesis_NaR

Je rozdíl "yourself" a "yourselves" - je to asi jediná situace, kdy angličtina rozliší, jestli "you" je jednotné číslo nebo množné. Tady tedy máme překládat množné.


ghordanor

Aha... Už jsem chtěl hlásit chybu. :)


rablu

naslouchejte sobě?


jardanovk

Poslouchejte sebe??


jaro62

Proč nemůže být "poslouchejte sebe"


ZuzanaTimk

mockrát jsem ji posloucjala to "S" nakonec neříka


Mlaxy

Poraďte!jak poznám 2 osobu jedn.cisla a nemožného cisla-ty a vy?


nueby

"Yourselves" je množné číslo.


HonZuna

Proč pořád nejde "Poslouchej se" už jsem to dříve reportoval. Co je na tom špatně ?


kacenka9

protoze to by muselo byt 'Listen to YOURSELF'. Je rozdil mezi 'yourself' - jednotne a 'yourselves' mnozne.


HonZuna

Omlouvám se, máte pravdu, nepozornost :/.


MarieKotrh

proč ne poslouchej sám sebe


nueby

Protože "yourselves" je množné číslo.


OndejGubani

Proč ne: Poslouchej se?


nueby

Protože "yourselves" je množné číslo.


EliskaCepl1

"poslouchej se" je špatně proč???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.