1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти знаєш, чия це дитина."

"Ти знаєш, чия це дитина."

Переклад:You know whose child it is.

April 6, 2015

7 коментарів


denys.ko

а описувати дитину через "it" допускається? я думав це лише для тварин та речей


Kaminari_Shiro

Допускається. Особливо, коли невідомо, якої вона статі. Раніше до малюків (не буду уточнювати до якого саме віку, боюсь помилитись) вживали саме it, за вийнятком, хіба що власних дітей (що цілком логічно, адже до певного віку визначити стать дитини часто можна лише за одягом і абсолютно впевненим можна бути лише стосовно власних :))


alexandrarusyn

Чому не можна так :You know whose it is child???


Clannad4444

Чи може бути варіант whose child is it


nat34627

А чому тут child без артикля?


DiNoSaUr_JeStEm

а може бути whose is the child


Milkho

Ніяк не може. Ви не переклали "Ти знаєш" До того ж у вас вийшло питальне речення.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.