"I am tired."

Переклад:Я втомилась.

April 6, 2015

8 коментарів


Bachkur

А чи не буде більш правильним варіант "я втомлена". Адже "я втомилася" - це минулий час,а тут ужито прикметник.


ava913

Це не минулий час, а"present indefinite passive" . Дієслово пасивного стану, теперішнього часу.


Pavlo981078

Як визначити хто втомлений чоловік чи жінка?


Max296901

По голосу думаю, на крайняк можна запитати: "Ти хто"? :))


HPJM9

Там було l ай


iivanbud

Розділ прикметники, можливо правильніше "Я (який?) втомлений...


ye.suhov

"Я заморився" - теж невірно...(((


Tania285124

Має бути "я зморений", або "я втомлений", а не "я втомився"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.