1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am going to recover."

"I am going to recover."

Fordítás:Meg fogok gyógyulni.

April 6, 2015

10 hozzászólás


kormyke

A rendbe fogok jönni. Ugyanaz...


ImreIhring

Vissza fogom szerezni miért nem jó?


eminens2

Mit fogsz visszaszerezni? - nincs a mondatban tárgy. Talán ezért preferál olyan fordítást, ami nem utal tárgyra. 2018.08.17.


kaizermate

Recover nem azt jelenti hogy visszaszerezni vmit?


n.k.zsuzsa

Itt az egészségedet szerzed vissza, vagyis meggyógyulsz. Ilyenkor nincs tárgy a mondatban.

I am going to recover it/this/that. = Vissza fogom szerezni ezt/azt. (Itt van tárgy.)


volisoft

Hát pedig még a duolingo is felajánlja a jelentéseknél, hogy visszaszerez!


jhsztibi

helyre fogok jönni miért nem jó?


DnesGyrgy

és el is fogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.