A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am going to recover."

Fordítás:Meg fogok gyógyulni.

3 éve

7 hozzászólás


kormyke

A rendbe fogok jönni. Ugyanaz...

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Jó.

3 éve

ImreIhring

Vissza fogom szerezni miért nem jó?

2 éve

eminens2

Mit fogsz visszaszerezni? - nincs a mondatban tárgy. Talán ezért preferál olyan fordítást, ami nem utal tárgyra. 2018.08.17.

1 napja

kaizermate

Recover nem azt jelenti hogy visszaszerezni vmit?

11 hónapja

volisoft

Hát pedig még a duolingo is felajánlja a jelentéseknél, hogy visszaszerez!

2 hónapja

jhsztibi
jhsztibi

helyre fogok jönni miért nem jó?

3 éve