"I have already had breakfast."

Překlad:Já už jsem měl snídani.

April 6, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Martinpkov

"Já jsem měl už snídani" to neuznalo :/


MartinMaty3

Muzu tez napsat : "I have had breakfast already" ?????????


nueby

Ano, nejméně tři měsíce už to bereme.


Milos11111

jiz jsem mel snidani - co je na tomto zle???


jenda48

"Již jsem snídal" to bere


SrinkaDudy

Ja jsem už měl snídani :to mi uznalo


mamnejlepsihopsa

Proč je tady před každým min. slovesem sloveso have? My se to učíme bez něho. A jak to mění význam věty? Děkuji :)


JiNeern

Viz můj komentář zde níže.


V-i-k-t-o-r

Tiež by som chcel vedieť prečo je pred každym min. slovesom have, To nemože byť veta I had already breakfast? alebo I already had breakfast teraz už neviem.....


JiNeern

Jde o předpřítomný čas, který se tvoří pomocí have + 3. tvar slovesa (minulé příčestí). Vyjadřuje děj, který má nějakou souvislost s přítomností, například má důsledky (I have read Robinson Crusoe = mám ho přečteného – stále ho mám přečteného), probíhá v období, které ještě trvá apod. Zde už je nasnídaný (pořád ještě v této chvíli).

Více si najděte například na www.helpforenglish.cz


Milo719741

Clovek by si myslel ze ked je naranajkovany tak uz jest nebude tym padom to nema zasah do pritomnosti tak sa to chape v tom pripade ako minuky čas


Marta115495

Už jsem po snídani.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.