Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Țestoasa mănâncă pâine."

Traducere:The turtle eats bread.

acum 3 ani

4 comentarii


CosminTrof

Nu inteleg de ce ma obliga sa pun "s" la sfarsit pentru "eat" sau oricare verb ,este vorba de timpul pe care il folosesc si daca e asa de ce nu e "eating" .Vreau sa inteleg regula .

acum 3 ani

DavidTeodor

la prezent este asa: Subiect de persoana a III-a + verb+s .... Asa este regula

acum 3 ani

DavidTeodor

iar eating este la prezentul continuu. Arata o actiune care are o continuitate in prezent. Sper ca te-am ajutat :) Have fun!

acum 3 ani

Dani488341

Cum pula mea

cu 7 luni în urmă