"He pays."

Fordítás:Fizet.

April 7, 2015

15 hozzászólás


Dorci233

Nem is lehet hallan mit mond


Angelo7771

Igen valamikor elégé kell fülelni hogy mit mond


TorkosPeti

Igaz néha már a mikrofont kell a fülem be tenni max hangerőn


paloMC

Mikrofont a füledbe? max hangerőn? grt a mikrofon veszi a hangot nem lejátssza...


jcsabax

Akkor lehet, hogy azért hallja rosszul. :D


Tamas51

Az biztos, hogy nem javít a helyzeten de lehet, hogy "trendi".


turikatica

Jaj, 'play'-t olvastam! :)


VargaRolan1

Semminek sem tudtok örülni?


N-Y-L-E-N

Az ad miért nem jó?


Tamas51

Mert nem azt jelenti.


bandris05

Úgy van perkál! :) XD


Perejra

Gondoltam fontos a pontosság ezért azt írtam az úr fizet He pays. Szerintem ezt el lehetne fogadni


Fec112763

Angolul gondolkodj, ne magyarul...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.