A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He pays."

Fordítás:Fizet.

3 éve

16 hozzászólás


Dorci233

Nem is lehet hallan mit mond

3 éve

Angelo7771

Igen valamikor elégé kell fülelni hogy mit mond

3 éve

TorkosPeti

Igaz néha már a mikrofont kell a fülem be tenni max hangerőn

3 éve

paloMC

Mikrofont a füledbe? max hangerőn? grt a mikrofon veszi a hangot nem lejátssza...

2 éve

jcsabax
jcsabax

Akkor lehet, hogy azért hallja rosszul. :D

1 éve

Tamas51

Az biztos, hogy nem javít a helyzeten de lehet, hogy "trendi".

1 éve

turikatica

Jaj, 'play'-t olvastam! :)

3 éve

kalandor999

XD

3 éve

SziliA0

en is

2 éve

VargaRolan1

Semminek sem tudtok örülni?

2 éve

N-Y-L-E-N

Az ad miért nem jó?

2 éve

Tamas51

Mert nem azt jelenti.

2 éve

bandris05

Úgy van perkál! :) XD

2 éve

Perejra

Gondoltam fontos a pontosság ezért azt írtam az úr fizet He pays. Szerintem ezt el lehetne fogadni

1 éve

Fec112763

Angolul gondolkodj, ne magyarul...

1 éve

TthKlmn

Az ember csak néz ki a fejéből mert eddig még tíz pont járt a feladatsor megoldásáért de most már a takarékosság jegyében csak nyolc pontot adnak!!!

1 hónapja