Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It was love at first sight."

Çeviri:İlk görüşte aşktı.

3 yıl önce

4 Yorum


Hisar34
Hisar34

Biz "O ilk goruste asik oldu" şeklinde kullaniriz, sanki bu kullanimda alisilmadik bir sey var.

3 yıl önce

Emma-lee93

Dedigin "He/She fell in love at first sight" :)

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Şimdi bakınca beklenen doğru cevabı yanlış okuduğumu farkettim. Ama bu da yazdığınız cümleyi de öğrenmeme sebep oldu. Teşekkürler:)

3 yıl önce

zeki340978

Cümle ilginç olduğu kadar bu ders üzerinde de gayet isabetli olmuş :)

7 ay önce