Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Tu vei atinge acel obiectiv."

Traducere:You are going to achieve that goal.

acum 3 ani

7 comentarii


Florica10
Florica10

you are going to touch that objective - de ce nu este acceptata si traducerea asta?

acum 3 ani

octaviamaria10
octaviamaria10

Cred că nu este bine cu ”touch” pentru că acesta se referă la a atinge ceva cu mâna, în sens propriu, iar a atinge un obiectiv înseamnă a-l îndeplini, nu a-l atinge cu mâna.

acum 1 an

MafteiJani

you are right.

acum 1 an

MinodoraCo1

"goal=aim=purpose; achieve=fullfil" de ce nu se accepta si sinonime?

acum 1 an

MariusVasi2

chiar,de ce nu?

acum 3 ani

AdrianEman2

Dar de ce nu acomplish ?!?!

cu 7 luni în urmă

AdrianEman2

You are going to acomplish that objective...

cu 7 luni în urmă