Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kış geliyor."

Çeviri:Winter is coming.

3 yıl önce

10 Yorum


gokhanerdogdu

Game Of Thrones sponsorluğunda :P

3 yıl önce

Emma-lee93

:D

3 yıl önce

guntoldu

you know nothing jon snow

3 yıl önce

YusufErtur1

North will always remember

3 yıl önce

ismailAbanoz

Got izleyenlerin düşünmeden yazması lazım

1 yıl önce

erdem.m
erdem.m

Lannisters always pays their debts

3 ay önce

Muratetink7

Winters coming yazdım kabul etmedi illaki noktalama işareti koymak lazımmı s yi ayırmayınca başka bi anlammı kazanıyo cümle

1 yıl önce

Rabia446784

Başka bir anlam kazanmaktan ziyade anlamını kaybediyor o bir kalıp gibi, zorunlu am/is/are

1 yıl önce

Enderelik2

Lanisters send their regards

1 yıl önce

GkhanKabas

Bir gelmedi ki arkadaş ?

1 yıl önce