1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He ends up in prison."

"He ends up in prison."

Переклад:Він опиняється у в'язниці.

April 7, 2015

15 коментарів


slavadm1

Яка різниця чи "у" чи "в" тюрмі? Не можна "в" вважати помилкою!!!


gtc2015

"в в'язниці"? Це насправді помилка.


RostyslavK13

Це як у тому анекдоті "дати по морді" і "дати в морду" в принципі різниці немає, а от "дати по ср.ці" і "дати в ср.ку" вже є різниця )).


ZlobneNya

чому перед prison немає артиклю?


Milkho

Справа в тому, що цей вираз має на увазі не стільки місцеположення об'єкта, скільки його стан.
Тобто, кажучи "Він у в'язниці" ви не маєте на увазі якусь певну чи не певну в'язницю, ви говорите, що він засуджений, що він відбуває срок.
Колись я зустрічав подібну цікавинку на прикладі "He is in bed". Тобто він у ліжку.
Аналогію можна провести з home (наприклад він ніде не працює) , school, і так далі і тому подібне.


MyRoman

Дякую, якщо я правильно зрозумів, то простіше буде сказати: Він ув'язнений )


Deny87339

А можна навести кілька наочних прикладів англійською ?


.sOOn.

Як це речення пов'язано з темою "Природа"?


YuraKlympo

Він опинився в в'язниці - пише що неправильно а правильно - Він закінчує в в'язниці ((


gtc2015

"Опинився" не підходить по часу, у прикладі - простий теперішній.

А "в в'язниці" - це жах. :(


acula777

Він сидить у вязниці -помилка((


gtc2015

І не одна.
Фразове дієслово end(s) up не має значення "сидить" (у в'язниці).
Вираз "сидить у в'язниці" буде "is in prison".
Апостроф - це не знак пунктації, що тут ігноруються. Його відсутність в укр.тексті може вважатись помилкою. В англ. - це точно помилка.


eduard271036

Або - він мотає свій термін на кічє


Maxsi7

Полний піздєц

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.