"a woman"

Fordítás:Egy nő

April 7, 2015

25 hozzászólás


Davidlovas

Egy nő

April 7, 2015

Barbaraasszony

ki nem tuggya?

May 4, 2015

janosPCje

miért nem lehet kettő

May 5, 2015

benibenasi

mert

May 6, 2015

erdos.gota

Csak.

May 23, 2015

Barbaraasszony

The boy szerinted ez asztjelenti?

May 24, 2015

janosPCje

nem gondoltam komolyan

June 30, 2015

erik7rik

Egy kurva miértnemjó?

July 16, 2015

YasminSena1

No

August 27, 2015

KalmanHunor

Egy nö

November 13, 2015

tatyu

Ügyesen oldottàtok meg a feladatot

March 15, 2016

Vill348778

???

May 26, 2016

GORGO18

Fgrrggdthhdrthxdhjfthttryert&*4!4#3a3%&!324°€|•!€°®€€™°•`™€°\„¢„€f#$&FEeyrghEDsd!rg

Hoppppppppáeznemjóóóóóó

August 17, 2016

SzszDniel3

Mi a szart irogattok???

September 19, 2016

SzszDniel3

Mi a szart irogattok

September 19, 2016

szaszdani05

Egy nő. Világos!

October 18, 2016

szaszdani05

Egy nő. Világos.

October 18, 2016

Andrea940831

:)

November 10, 2016

NagyBartos0222

Meő meő meő plauh!!! Úgybizony dáá

November 15, 2016

NagyBartos0222

Meő meő plauh!!! úgybizony dáá

November 15, 2016

GruityJudi1

Egy nő

February 8, 2017

NagyBartos0222

Azzz???!!!

February 8, 2017

LazerLr521

WALKERS JOIN

April 30, 2017

anerzsike

Na, én ezt nem értettem, pedig könnyű a szó.

August 7, 2017

chonthy2

Thjjjjji

August 13, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.