Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Oni zůstali doma, protože pršelo."

Překlad:They stayed at home because it rained.

0
před 3 roky

6 komentářů


cruiserupce

není tam naznačen průběh? They stayed at home, because it was raining?

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Prubeh je mozny, ba asi i pravdepodobnejsi, ale prosty minuly je zcela ok, protoze uz doprselo.

0
Odpovědětpřed 3 roky

dzish

a "oni zůstali doma, protože prší"?

0
Odpovědětpřed 2 roky

ProtRadek

To by tam byl průběhový čas. Prostě se jim nechtělo ven, protože cesty byly předchozím deštěm rozmáčené. :-) . .

2
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Ve vaší české větě ale nadále prší, kdežto v té anglické třeba už dopršelo. Aby i anglicky nadále pršelo, asi bychom měli They stayed home because it [is/has been] raining.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Haluz1

Takže ta AJ věta kterou napsal Jiří je správně? PS: nejde mi odpovídat k jednotlivým lidem.

0
Odpovědětpřed 1 rokem