"Oni zůstali doma, protože pršelo."

Překlad:They stayed at home because it rained.

před 3 roky

6 komentářů


cruiserupce

není tam naznačen průběh? They stayed at home, because it was raining?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Prubeh je mozny, ba asi i pravdepodobnejsi, ale prosty minuly je zcela ok, protoze uz doprselo.

před 3 roky

dzish

a "oni zůstali doma, protože prší"?

před 2 roky

ProtRadek

To by tam byl průběhový čas. Prostě se jim nechtělo ven, protože cesty byly předchozím deštěm rozmáčené. :-) . .

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Ve vaší české větě ale nadále prší, kdežto v té anglické třeba už dopršelo. Aby i anglicky nadále pršelo, asi bychom měli They stayed home because it [is/has been] raining.

před 2 roky

Haluz1

Takže ta AJ věta kterou napsal Jiří je správně? PS: nejde mi odpovídat k jednotlivým lidem.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.