"On je mezi tebou a mnou."

Překlad:He is between you and me.

April 8, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ve78

prosím proč between a ne among?


Nemesis_NaR

Protože "among" je mezi vícero věcmi, zatímco "between" je mezi 2 konkrétními objekty. Podrobněji viz http://www.helpforenglish.cz/article/2009091401-between-vs-among


DavidarCZ

Proč jsem měl chybu když jsem ve větě prohodil me and you


kacenka9

protoze nevidime duvod, proc mame manualne navstupovat vsechny varianty vsech vet se slovy prehazenymi mimo poradi. Tato konkretni veta ma jenom 4 ceske vety, takze tady by nekdo musel napsat jenom 4 vety. Mame vety se stovkami variant a navstupovat je v poradi pojmenovani bez duvodu je nemozne a taky uplne nesmyslne.


jgstcd

V soucasnosti slovo "between" pomalu vytlacuje "among" ve vsech pripadech. Clovek by se mel ucit rozdil, ale musi byt pripraveny, ze i rodili mluvci to casto nedodrzuji.


kaqpa

Proc ne 'he is IN between you and me'?


kacenka9

muze a u fyzicke pritomnosti muze byt i spravnejsi. Doplnila jsem.


DominikPopp

Ja jsem videl video kde borec rikal "between you and i" ... je to taky spravne? nebo se to spis moc nepouziva


Kasik0

Je to úplná blbost? He is between yourself and myself.


kacenka9

Uplna ne. Jen si nedovedu predstavit, ze by to nekdo rekl.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.