"Ti muži čtou noviny."

Překlad:The men read newspapers.

April 8, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ElizabethY831496

V českém jazyce neexistuje množné číslo od newspapers. Tudíž když překladame tak pro nás noviny znamenají jak newspapers a newspaper. Tudíž zadání není jasné.


kacenka9

Zadani sice neni jasne, ale my uznavame jak newspaper, tak newspapers. Takze je jedno, jak kdo zadani pochopi, pouzije-li spravne cleny prislusne jednotnemu ci mnoznemu cislu, tak bude mit odpoved uznanu jako spravnou.


Gardener2015

já stále dělám chyby v používání (nebo nepoužívání ) členů. Existuje nějaký přehled, podle kterého bych se je mohl naučit? Děkuji za tipy


kacenka9

Zkuste treba tohle. Ale budte uklidnen v tom, ze leckdy se neshodnou ani rodili mluvci. http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


Gardener2015

Jsem velmi uklidněn a děkuji vám za link, pěknej a day :-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.