1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He searches for food."

"He searches for food."

Překlad:On hledá jídlo.

April 8, 2015

19 komentářů


Machr11

proč je tam to for ? proč není jen ,,he searches food"


DendaHory

Search for...hledat(co)


LiS0407

a "On hedá něco k jídlu?" by bylo špatně?


Cratee

Lze uznat jako spravnou odpoved "Hledá si jídlo."?


nueby

Nevíme, komu ho hledá. Takže to extra slovo si je nepotřebné a zavádí.


Stanislave7

Prečo nieje možná odpoveď "On se ohlíží po jídle" ?


Nemesis_NaR

Protože česky "ohlížet se" znamená dívat se dozadu. Asi sis to spletl s "poohlédnout se", což by bylo lépe "look around (for)"


Mysak07

patra po jidlu???


widle

"Pátrá po jídle" už mezi možnými odpověďmi je. "...jídlu" nahlašovat nezkoušejte, to není spisovné.

Edit: Beru zpět, podle ÚJČ je to v pořádku, jen méně časté. Tak já to teda doplním.


borecmisak

proč, prosím ne: "on pátrá po stravě" Můj kocour po ní pátrá celý den! ON / ne IT!/je to takový miláček tedy HE


Filomena.Prvni

"Shání se po jídle." by bylo v AJ jinak?


kubamaticka

asi má hlad no tak ho nechme


libuska68

searches má několik významů, hledá a pátrá je totéž. Proč to není uznáno,když v jiném příkladu je searches překládáno jako pátrá. Prosím odpověď.


Pavel221503

nevzalo to slůvko "žrádlo", pokud to jest pro psíka


Nemesis_NaR

Tak je to dost alternativní, ale "He" může klidně být i pes a tudíž tam opravdu může být i "žrádlo". Vy takovéto chytáky zkoušíte naschvál, co? :-D


Pavel221503

Pěkný den, děkuji za souhlas s mým názorem, ne fakt naschvál to nezkouším, ale ve stejné větě ale opačným směrem jsem tuto připomínku před časem psal a byla mi uznána za relevantní, zde to slůvko chybělo, byť ho sám nepoužívám. Ještě jednou díky .... (:-)


DendaHory

He looks for the food...může být?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.