1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He searches for food."

"He searches for food."

Překlad:On hledá jídlo.

April 8, 2015

9 komentářů


Machr11

proč je tam to for ? proč není jen ,,he searches food"


DendaHory

Search for...hledat(co)


libuska68

searches má několik významů, hledá a pátrá je totéž. Proč to není uznáno,když v jiném příkladu je searches překládáno jako pátrá. Prosím odpověď.


LiS0407

a "On hedá něco k jídlu?" by bylo špatně?


Cratee

Lze uznat jako spravnou odpoved "Hledá si jídlo."?


nueby

Nevíme, komu ho hledá. Takže to extra slovo si je nepotřebné a zavádí.


Stanislave7

Prečo nieje možná odpoveď "On se ohlíží po jídle" ?


Nemesis_NaR

Protože česky "ohlížet se" znamená dívat se dozadu. Asi sis to spletl s "poohlédnout se", což by bylo lépe "look around (for)"


Filomena.Prvni

"Shání se po jídle." by bylo v AJ jinak?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.