Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I do not work Sundays."

Traducere:Eu nu muncesc duminica.

acum 3 ani

6 comentarii


geo323984

Eu nu muncesc duminica cu a nu ă...asta va să zică si "duminicile" sau " zilele de duminică"...a din duminica este art. hot. ..in sensul ăstsa duminica înseamna orice duminica dintotdeauna

acum 2 ani

geo323984

De aia e scris la plural "sundays"

acum 2 ani

LidiaG2

Eu nu muncesc duminicile.

acum 3 ani

Zgabeatza

nu vreau sa ma dau cunoscator... de aceea sunt aici - sa invat! dar parca era corect on Sunday(s)?

acum 3 ani

getama
getama

Eu nu muncesc duminicile "Sundays"

acum 2 ani

MaryIoana1

După părerea mea Sundays ar fi pluralul de la duminica.. Nu??

acum 1 an