"Date of birth"

Переклад:Дата народження

3 роки тому

10 коментарів


MrEnglish2

думаю в контексті буде правильно "день народження"

3 роки тому

Milkho
Milkho

дивлячись в якому контексті.
Просто так вам ніхто не перекладе "date of birth" як "день народження"

3 роки тому

konyskiw
konyskiw

"When is your birthday?" means which day and month. "When is your date of birth?" means which day, month and year.

You have a birthday every year, you only have one date of birth (in the year you were born).

8 місяців тому

O.Yevhen
O.Yevhen

от цікаво, як англомовні, говорять - День народження чи дата народження. Як правильніше буде?

3 роки тому

jyLb3
jyLb3

Birthday. Happy birthday.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Вони говорять і так, і так, залежно від того, про що йдеться. "Date of birth" (дата народження) - більш офіційне, формальне словосполучення, яке найчастіше можна зустріти при заповненні документів, заяв, анкет, тощо. Крім того, воно більш точне за формулюванням відповіді (наприклад, на запитання "When is your birthday?" Ви можете цілком відповісти "In june" і це буде цілком коректно, а от на "What is your date of birth?" потрібно вказати цілком визначену дату, наприклад, "May 25/May 25, 1997".

1 рік тому

basmur
basmur

Уродини — birthday.

1 рік тому

OlegKoshel1
OlegKoshel1

Чому "дата народження" не правильно?

1 місяць тому

Kob_Mat

Число народження:?

2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Число народженних, а день народження - дата народження.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.