Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Чому ви завжди запізнюєтесь?"

Переклад:Why are you always late?

3 роки тому

8 коментарів


mizail
mizail

А хіба "Why DO you always late?" не відповідає класичним правилам побудови питального речення?

3 роки тому

SergioRuido

DO супроводжує дієслово. DO you SPEAK English? Why DO you EAT so much?

LATE - прикметник, частина конструкції TO BE LATE.

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Точно.

  • Запізнюватися - дієслово.
  • Late - прикметник.

Чи загальніший сказати дієслово запізнюватися, ніж прикметник пізний? Дякую

3 роки тому

Xalava

Важко зрозуміти, що ви хотіли сказати. Напишіть англійською )

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Is it more common to use "запізнюватися" than "пізний"? Thanks!

3 роки тому

Xalava

I think i understood what you want to ask. We say "я запізнююсь", "ти запізнюєшся", "він запізнюється" etc. And never "я пізній", "ти пізній", "він пізній" etc. But we also say "я пізно приходжу", "ти пізно приходиш", "він пізно приходить" and it doesn't mean that you are late. It means that i,you,he come(s) late.

3 роки тому

mizail
mizail

Ага, ось як. Дякую.

3 роки тому

6nwP5

Чому не приймається: "Why you are late always?"?

3 тижні тому