1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чому ви завжди запізнюєтесь?"

"Чому ви завжди запізнюєтесь?"

Переклад:Why are you always late?

April 9, 2015

11 коментарів


mizail

А хіба "Why DO you always late?" не відповідає класичним правилам побудови питального речення?


SergioRuido

DO супроводжує дієслово. DO you SPEAK English? Why DO you EAT so much?

LATE - прикметник, частина конструкції TO BE LATE.


JamesB84

Точно.

  • Запізнюватися - дієслово.
  • Late - прикметник.

Чи загальніший сказати дієслово запізнюватися, ніж прикметник пізний? Дякую


Xalava

Важко зрозуміти, що ви хотіли сказати. Напишіть англійською )


JamesB84

Is it more common to use "запізнюватися" than "пізний"? Thanks!


Xalava

I think i understood what you want to ask. We say "я запізнююсь", "ти запізнюєшся", "він запізнюється" etc. And never "я пізній", "ти пізній", "він пізній" etc. But we also say "я пізно приходжу", "ти пізно приходиш", "він пізно приходить" and it doesn't mean that you are late. It means that i,you,he come(s) late.


mizail

Ага, ось як. Дякую.


6nwP5

Чому не приймається: "Why you are late always?"?


Fb8U1

Ви забули про зворотний порядок слів у питальному реченні: присудок, підмет. До того ж прислівник always не на місці.


K5lf5

А чому не можна так: Why are you late always?


deniko
Mod
Plus

Це речення англійською звучить дуже неприродньо із-за порядку слів. Англійською порядок слів, хоча й не є повністю фіксованим, набагато менш гнучкий, ніж українською.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.