Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yeni bilgi arayışında"

Çeviri:In search of new knowledge

3 yıl önce

8 Yorum


EfeKaragz1

Gizli özne olabilir. O yüzden "he is in search of new information" da kabul edilmeli bence.

2 yıl önce

EnginKarad1

"knowledge" de bilgi anlamında kullanılmıyor mu?

2 yıl önce

Onurevik2

Her şey tamam da knowledge yerine Information neden kabul edilmiyor

11 ay önce

nazalbay

Bu kaliplasmis bir soylem mi? 'arayişinda' anlami nasil çikiyor?

1 yıl önce

nwfnHGR0

In search.

1 yıl önce

Cemil_yesiltas

Bende anlamadim s:

1 yıl önce

aksamustu

Bir önceki resimli soruda knowledge bilgi olarak kabul edilmedi. Cevap olarak information yazdı. Şimdi de information değil knowledge doğru kabul ediliyor. Arada bir fark varsa da anlayamadım.

8 ay önce

eneskrc1

takip

4 ay önce