1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The season begins in Septemb…

"The season begins in September."

Çeviri:Mevsim eylülde başlar.

April 9, 2015

15 Yorum


perileyn

eylülde mevsim başlar kabul edilmeli


Murat478789

Başlar starts değil mi öyle yazsam kabul eder mi


Lisa_Jisoo

Beginde aynı anlama geliyo


JavaLoper

eylül'de yazmak neden kabul eilmedi


Ozan442360

"mevsim eylül ile başlar" cevabım ile "mevsim eylülde başlar" cevabı aynı. O yüzden cevabımın da doğru kabul edilmesi gerekir.


zaferos

"Mevsim eylül ile başlar" = The season begins with September

"Mevsim eylülde başlar" = The season begins in September


dilekyurek

mevsim yerine sezon yazınca kabul etmiyor


gasseikizler

Season diye yazılıyor da ondan


OnurBaskin

dizilerdeki sezon la mevsim anlamındaki sezon farklı şeyler. eş anlamlı sözcük gibi


zaferos

ikisi farklı şeyler ve ingilizcede bu tip kelime gruplarına rastlamak mümkün.

Pasta = Makarna

örneği gibidir sizin anlatmak istediğiniz.


Zeynepztrk10

eylülde mevsim başlar?


Nisa1183

Mevsim Eylül'de başlıyor. dedim eylülde olacak dedi.


cagrikucukel

Mevsim Eylül'de başlar kabul edilmedi. eylülde şeklinde yazsam kabul olacakmış. strange :/


mccm35

Eylül özel isimdir ve büyük harfle yazılır aynen ''September'' büyük harfle başladığı gibi büyük harfle yazmama rağmen kabul olmadı!.


Aydn506630

Sezon niye kabul edilmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.