"The condition"

Fordítás:Az állapot

April 9, 2015

10 hozzászólás


evairenpinter

A kondíció - erőnlét, feltétel jelentésű - http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Kond%C3%ADci%C3%B3 -, s valamilyen személyes állapotra utaló szó nálunk. Az angol állapotot, körülményt, feltételt is jelent: például ebben a kifejezésben - harsh working and living conditions - the wiring is in good condition - a kábelezés jó állapotban van.

October 29, 2015

JnosJo

A kondíció miért nem jó? Az erőnlét miért nem?

April 9, 2015

Abenhakan

Az is jó, de tudd, hogy az egy speciális jelentés.

April 9, 2015

JnosJo

Mitől speciális?

April 19, 2015

Herbelzsofi

Biológiai témájú szakszövegben szinte mindig körülménynek fordítják.

April 11, 2016

drguzmics

Korulmenyt nem fogadja el?

November 30, 2016

JakabZsuzs3

Rossz a javítókulcs.

January 26, 2017

kaizermate

Ennél a feladatnál a kondíció is jó megoldás lenne

April 2, 2017

kaizermate

Egy másik feladatnál például az állapotot hozta ki jó megoldásnak!

April 2, 2017

eminens2

Itt is elfogadja. 2018.12.14.

December 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.