A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The condition"

Fordítás:Az állapot

3 éve

9 hozzászólás


evairenpinter

A kondíció - erőnlét, feltétel jelentésű - http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Kond%C3%ADci%C3%B3 -, s valamilyen személyes állapotra utaló szó nálunk. Az angol állapotot, körülményt, feltételt is jelent: például ebben a kifejezésben - harsh working and living conditions - the wiring is in good condition - a kábelezés jó állapotban van.

2 éve

JnosJo

A kondíció miért nem jó? Az erőnlét miért nem?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is jó, de tudd, hogy az egy speciális jelentés.

3 éve

JnosJo

Mitől speciális?

3 éve

Herbelzsofi

Biológiai témájú szakszövegben szinte mindig körülménynek fordítják.

2 éve

drguzmics

Korulmenyt nem fogadja el?

1 éve

JakabZsuzs3

Rossz a javítókulcs.

1 éve

kaizermate

Ennél a feladatnál a kondíció is jó megoldás lenne

1 éve

kaizermate

Egy másik feladatnál például az állapotot hozta ki jó megoldásnak!

1 éve