1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What does she have?"

"What does she have?"

Переклад:Що у неї є?

April 10, 2015

12 коментарів


AnnaFromUkraine

День добрий! А хіба she не повинно використовуватися з has?


H1lP4

У питальних і заперечувальних реченнях часових форм Simple (Present Simple, Past Simple) з'являється допоміжне дієслово DO. Воно переймає на себе узгодження в часі і в особі (does - третя особа однини, бо she. Час теперішній) і ставиться на початку речення або безпосередньо після питального слова, як у нас. Основне дієслово (have) в таких випадках має форму інфінітива без TO незалежно від часу і особи. Для мене було складно зрозуміти вживання допоміжного DO. Зрозумів я його після схожого пояснення, тому сподіваюсь, що ще хтось прозріє.
Прошу тих, хто краще за мене знає англійську, підвердити або заперечити мій пост.


MisterUH

S перейшло до does


Milkho

в розповідних, а це питальне.


kG221

що вона має? теж вірно


Ustym33

Може бути ''що вона має''


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


GalinaKalchuk

Я чітко чую What is she have? А правильну відповідь пише What does she have?

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.