"I am at home."

Tłumaczenie:Jestem w domu.

April 10, 2015

6 komentarzy


Ania667751

Czy tylko ja słyszę że ta pani czyta "I am a home?" A przeciez ma być "at"

August 25, 2017

Kontobezna

Ja slyszalam "at", choc niektore literki moga wydawac sie nie me jak knife.

October 20, 2017

Randybvain

Czy ktoś może wyjaśnić, dlaczego at home znaczy w domu, a nie przy domu, skoro at znaczy przy? Na przykład We are sitting at the table znaczy Siedzimy przy stole, a nie w stole.

October 8, 2018

Yola448704

Trzeba po prostu zapamiętać cały zwrot i jego polski odpowiednik,
bez tłumaczenia pojedynczych słówek:

at home, at work, at school, at church - w domu, w pracy, w szkole, w kościele
at the table - siedzieć przy stole
next to the table - obok stołu, stać przy stole
next to the house - obok domu, przy domu

February 15, 2019

Ruuciaq

Napisałam z minka... XDDD

April 10, 2015

gatka.chmiel

I co zaliczyło?

July 22, 2015
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.