Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On robi sobie śniadanie."

Tłumaczenie:He makes himself breakfast.

3 lata temu

8 komentarzy


WeronikaB2

Dlaczego himself nie może być na końcu zdania? He makes breakfast himself??? Dlaczego to jest błąd?

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Robi sobie śniadanie - He makes breakfast for himself

2 miesiące temu

one_half_3544
one_half_3544

bo to będzie 'on sam robi śniadanie'

1 rok temu

gillan666

Przyłączam się do pytania

3 lata temu

Tsukine
Tsukine

he is preaparing his a breakfast, a co to za zdanie, moi drodzy?dlaczego jest poprawny article przed possessive pronoun? XD nie mogą występować obok siebie....

1 rok temu

m090166

Ja też się przyłączam

1 rok temu

kat747761

Ja tez

1 rok temu

NorbertKul2

He's making himself breakfast... No need for a

1 rok temu