"Mámrádpátek."

Překlad:I like Friday.

před 3 roky

8 komentářů


Misule99

Nešlo by napsat i I love friday??

před 3 roky

Nemesis_NaR

Víceméně šlo. Ono Američani jsou, co se vyjadřování týče, mnohem emotivnější než my. Všechno je "awesome, wonderful a gorgeous". Stejně tak všechno milují. Od Obamy, přes čaj až po páteční odpoledne. My se držíme v našich výrazech spíš při zemi a věci máme spíše rádi, milujeme spíš svého partnera než páteční odpoledne.

Tudíž se dá říct, že v angličtině to jde zaměnit a v češtině nikoliv.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Nevim. Dle mych zkusenosti ten rozdil je spis osobni nez narodni. Britove maji zdrzenlivejsi povest a Americane maji vsechno prehanet, ale ve skutecnosti je to stejne casto obracene. Nedoporucil bych pouzivat "like" a "love" zamenitelne, ani v Anglii ani v Americe. Nekdy to pujde, ale v jinych pripadech zas ne.

před 3 roky

KateinaKva1

Proc nemuzu napsat I have like friday...?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze 'mit rad' je pouze 'like'. Tady je divne cestina, protoze nema sloveso pro 'mit rad'

před 2 roky

blajdic
blajdic

"i like a friday" neuznalo. to znamená, že neurčitý člen před dnem v týdnu být nemůže? děkuji za odpověď

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

dny v tydnu (a mesice) jsou bezclenne

před 2 roky

AlexandrSo624812

Já jsem tam neměl slovo Friday

před 11 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.