1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He reads the wine list."

"He reads the wine list."

Çeviri:O şarap listesini okur.

April 10, 2015

8 Yorum


mesutaktep

No wine yes şerbet :-)


GkselYlmaz1

Başka program kullanın ya da bu kelimeleri siz kendi hayatınızda kullanmayın bu kadar rahatsız oluyorsanız. Öğrenmenize neden engel olsun bu kelime anlamıyorum. Zihinlerinizi açın biraz artık!


Tahaozr

Bunlar sudan fazla şarap içiyo herhalde ne şarapmış arkadaş


gulcin397502

Bu cumleyi yanlış çeviriyor


karadavut6

B.k iç... Hahaha


ErhanGkmen

Şarapçı bunlar :p


EcemBuse9

Neden şarap ki, neden meyve suyu falan yazilmiyor. Malesef sarap sozcugunu cok kullaniyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.