Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De jongens zijn kinderen."

Vertaling:The boys are children.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


NoraVo

Wat is zijn? Mijn vader zij to be betekend maar het is are maar het kan eigenlijkook to be are zijn en ook volgens mijn to be.

2 jaar gelden

marcva2

het is are

11 maanden geleden

femke737624

To be is: I am You are He is She is It is They are You are Dit is de vervoeging van het werkwoord to be. Dit is een onregelmarige werkwoord, waardoor hij ander uitgangen krijgt als alle andere werkwoorden.

1 jaar gelden