"We have salt."

Переклад:У нас є сіль.

April 11, 2015

7 коментарів


Bachkur

Чому неправильно "ми маємо сіль"?


LylyLugova

Треба не перекладать


YPAW

В українській мові дієслово "є" інколи пропускають


VirtualSUN

2 рази підряд ре саме завдання!!


Tanusha300589

Чому не має артикля 'а'?


PIKv19

Тому, що сіль це незлічувальний іменник. An/a ставиться перед злічувальними іменниками.


Vova863534

Ми маємо сіль - теж правильно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.