Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have a colorful shirt."

Переклад:У мене є яскрава сорочка.

3 роки тому

34 коментарі


pvFh7

І чим вас не влаштовує "різнобарвна сорочка"?

2 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Дуже правильно! Сподіваюсь, Ви повідомили модераторів.

2 роки тому

sus211

Там не було слова різнобарвна!

1 рік тому

Wismutt

Помилка. РізнокольОрова

3 роки тому

fatalista87

якщо дати відповідь: "у мене різнокольорова сорочка", з'являється ось таке: "Майже правильно! У мене є різнокольрова сорочка. Ще одне правильне рішення:У мене яскрава сорочка" - виправте, будь ласка! У вас в слові "різнокольоровий" описка, не вистачає букви "о" після мякого знаку.

3 роки тому

YuriyRahim

Яскрава мабуть " bright".

2 роки тому

OPUO1
OPUO1

А хіба colorful це не кольоровий

2 роки тому

Nordry
Nordry

Англійською слово "colorful" може вживатися в обох значеннях: і як "яскравий" - насичений кольором (недарма воно є поєднанням двох слів "color + full" - букв. "сповнений кольору"), так і "барвистий/різнобарвний/різнокольоровий":

"colorful - having a bright color or a lot of different colors" (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/colorful)

1 рік тому

zinomorf

Також прошу добавити в правильні відповіді - у мене є різнобарвна сорочка

2 роки тому

emseealex

Дав таку саму відповідь, як і у вас, мені її не зарахували, вказавши вірною відповіддю таку саме, один в один))

2 роки тому

-Dexter_Morgan-

Дивно, в мене в словнику пише не colorful (як тут) а - colourful. Можливо помилка тут в слові.

2 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Правильні обидва слова: color - це американьский варіант, а colour - британський.
На Duo ми вивчаємо американьську англійську мову, тому тут "color".
(Обидва варіанти зараховуються як вірні). :))

2 роки тому

NicolasLut2

Я написав - кольорова сорочка

1 рік тому

RoxyUk

Також підтримаю різнобарвний, або ж різнокольоровий.

2 роки тому

fyGr7

Colorful кольорова

8 місяців тому

LiayRomero

Чому неможна поставити букву "в"?

3 роки тому

Constantinum

За правилами милозвучності мови, краще вживати у, якщо перша буква наступного слова приголосна. Джерело 1, Джерело 2

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

AnnaFromUkraine

Так ми дійсно маємо правила щодо чергування "у" та "в", але будьмо відвертими - у житті так говорять далеко не всі, і нічого поганого в цьому немає. От я постійно натикаюсь на цю проблему при перекладі. Це страшне як дратує, коли все інше правильно, і весь переклад не зараховує через літеру "в" замість "у". Навіть не пише, що це майже правильно. Це трохи збиває з пантелику, коли через таку дрібницю не зараховує відповідь, а замість "праворуч" чомусь правильний переклад "справа" (дело (рос.), case (eng.)) і все окей...

3 роки тому

MisterUH

"в мене...." для мене теж милозвучно ))

3 роки тому

BogdanVoro1

це необов*язкове правило.

2 роки тому

MaksMalusha

чому непітходить моя сорочка барвиста

2 роки тому

Bulaoleksandr

В чому різниця " в мене є" і " я маю" поясніть ???

2 роки тому

UQzd3

Блузка хм чотко я тут щей україньскої навчусь

1 рік тому

Oleg148384

Colorful-- різнобарвний Brigth--яскравий

1 рік тому

Nordry
Nordry

Не все так однозначно, як ви кажете. :)

General words used to describe colors:

"bright (adjective) - bright colors are strong but not dark."

"colorful (adjective) - something that is colorful has bright colors or a lot of different colors" (http://www.macmillandictionary.com/us/thesaurus-category/american/general-words-used-to-describe-colors)

"colourful (US colorful) (ADJECTIVE):

1 Having much or varied colour; bright. "a colourful array of fruit". (https://en.oxforddictionaries.com/definition/colourful).

1 рік тому

Mary223082

Має бути яскрава сорочка

1 рік тому

Zeratul_armaged1

можна і "барвиста"

1 рік тому

sergii.vlasiuk

Я відповів: "У мене різнокольорова сорочка." мене виправили: "У мене різнокольрова сорочка." як повідомити, що мене виправили не правильно?

9 місяців тому

MaxMazumde1

або (футболка)

9 місяців тому

niga67639

:(((( рубаха не підходить...вчіть українську...

8 місяців тому

Taras808700

Так сорочка РІЗНОКОЛЬРОВА

6 місяців тому

wAIp11

Colourful хіба яскрава?

6 місяців тому

Volodymyr507891

Барвиста сорочка не така для модераторів?

2 місяці тому

EPFI4

Гарне рішення перевод влаштовуе

1 місяць тому

Пов’язані обговорення