1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have a colorful shirt."

"I have a colorful shirt."

Переклад:У мене є барвиста сорочка.

April 11, 2015

51 коментар


pvFh7

І чим вас не влаштовує "різнобарвна сорочка"?


Rizdvo

Дуже правильно! Сподіваюсь, Ви повідомили модераторів.


unxuk16

Там жеш треба англійською мовою написати


sus211

Там не було слова різнобарвна!


p60N3

Ти не дивися на підскаски бо там спіціально роблять помилки


Wismutt

Помилка. РізнокольОрова


OPUO1

А хіба colorful це не кольоровий


Kaminari_Shiro

Англійською слово "colorful" може вживатися в обох значеннях: і як "яскравий" - насичений кольором (недарма воно є поєднанням двох слів "color + full" - букв. "сповнений кольору"), так і "барвистий/різнобарвний/різнокольоровий":

"colorful - having a bright color or a lot of different colors" (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/colorful)


fatalista87

якщо дати відповідь: "у мене різнокольорова сорочка", з'являється ось таке: "Майже правильно! У мене є різнокольрова сорочка. Ще одне правильне рішення:У мене яскрава сорочка" - виправте, будь ласка! У вас в слові "різнокольоровий" описка, не вистачає букви "о" після мякого знаку.


YuriyRahim

Яскрава мабуть " bright".


zinomorf

Також прошу добавити в правильні відповіді - у мене є різнобарвна сорочка


emseealex

Дав таку саму відповідь, як і у вас, мені її не зарахували, вказавши вірною відповіддю таку саме, один в один))


-Dexter_Morgan-

Дивно, в мене в словнику пише не colorful (як тут) а - colourful. Можливо помилка тут в слові.


Rizdvo

Правильні обидва слова: color - це американьский варіант, а colour - британський.
На Duo ми вивчаємо американьську англійську мову, тому тут "color".
(Обидва варіанти зараховуються як вірні). :))


Hanna777424

Дякую, але ми вивчаємо американську...


RoxyUk

Також підтримаю різнобарвний, або ж різнокольоровий.


NicolasLut2

Я написав - кольорова сорочка


Zeratul_armaged1

можна і "барвиста"


MaksMalusha

чому непітходить моя сорочка барвиста


fyGr7

Colorful кольорова


Taras808700

Так сорочка РІЗНОКОЛЬРОВА


Volodymyr507891

Барвиста сорочка не така для модераторів?


Marta2775

colorful це хіба яскрава?Мені здається шо це кольорова


Sveta337058

"В мене э різнокольорова блуза" гадаю що і це вірно...


Sveta337058

Не треба лаятися, що я тиснула "Э" замість "Є" )))


MaxMazumde1

або (футболка)


Ilona584641

Трохи дивно коли не приймає блузу, хоча у інших питаннях shirt як і сорочка так і блуза( подібний варіант з shoes-черевики, туфлі)


Bulaoleksandr

В чому різниця " в мене є" і " я маю" поясніть ???


Oleg148384

Colorful-- різнобарвний Brigth--яскравий


Kaminari_Shiro

Не все так однозначно, як ви кажете. :)

General words used to describe colors:

"bright (adjective) - bright colors are strong but not dark."

"colorful (adjective) - something that is colorful has bright colors or a lot of different colors" (http://www.macmillandictionary.com/us/thesaurus-category/american/general-words-used-to-describe-colors)

"colourful (US colorful) (ADJECTIVE):

1 Having much or varied colour; bright. "a colourful array of fruit". (https://en.oxforddictionaries.com/definition/colourful).


sergii.vlasiuk

Я відповів: "У мене різнокольорова сорочка." мене виправили: "У мене різнокольрова сорочка." як повідомити, що мене виправили не правильно?


wAIp11

Colourful хіба яскрава?


KUWo18

Друзі, всім привіт. Там не було ні "РІЗНОБАРВНА СОРОЧКА" ні: " РІЗНОКОЛЬОРОВА". а чому? Тому що я написав кольорову сорочку і... І ВІДПОВІЛО: ЦЕ ПРАВИЛЬНО!.. Ну а так, що ще? sus211 каже правду. Тому що там саме кольорова сорочка.

І всім з найкращими побажаннями! (Особливо сусу два один один!)


Valerii150778

Різнокольорова, як варіант.


UQzd3

Блузка хм чотко я тут щей україньскої навчусь


Mary223082

Має бути яскрава сорочка


niga67639

:(((( рубаха не підходить...вчіть українську...


EPFI4

Гарне рішення перевод влаштовуе


LiayRomero

Чому неможна поставити букву "в"?


Constantinum

За правилами милозвучності мови, краще вживати у, якщо перша буква наступного слова приголосна. Джерело 1, Джерело 2

З найліпшими побажаннями.


AnnaFromUkraine

Так ми дійсно маємо правила щодо чергування "у" та "в", але будьмо відвертими - у житті так говорять далеко не всі, і нічого поганого в цьому немає. От я постійно натикаюсь на цю проблему при перекладі. Це страшне як дратує, коли все інше правильно, і весь переклад не зараховує через літеру "в" замість "у". Навіть не пише, що це майже правильно. Це трохи збиває з пантелику, коли через таку дрібницю не зараховує відповідь, а замість "праворуч" чомусь правильний переклад "справа" (дело (рос.), case (eng.)) і все окей...


BogdanVoro1

це необов*язкове правило.


MisterUH

"в мене...." для мене теж милозвучно ))


for_good_new

А чи може бути "строката"?


Anon_Romashko

багатокольорова не підходить?


LarkinUA

При чому тут блуза? Я ввів сорочка, а мені видало помилку.


BogdanVoro1

Рубашка і сорочка


XM96

Підписуйтесь на мене буду рада позмагатись!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.