Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het zijn eenden."

Vertaling:They are ducks.

0
3 jaar gelden

5 opmerkingen


-AnneFleur

Waarom is het hier "they are ducks" terwijl er het zijn eenden wordt gevraagd?

2
Reageer3 jaar gelden

Neptunium
Neptunium

Wat denk jij, dat het zijn zou? Het kan niet "It are..." zijn, omdat op engels "it" alleen enkelvoud is.

1
Reageer3 jaar gelden

keesiebeesie

sinds wanneer is they het

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Zoals al eerder uitgelegd: In het Engels kan it alleen maar worden gebruikt als iets enkelvoud is. In het Nederlands kan het ook gebruikt worden als iets meervoud is. In die gevallen wordt in het Engels dus they gebruikt en in het Nederlands het.

1
Reageer1 jaar gelden

keesiebeesie

ok dank

0
Reageer1 jaar gelden