Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Za rok"

Překlad:In a year

před 3 roky

10 komentářů


TomZelen1

proč nejde "in the year"? pokud někomu řeknu "za rok", tak tím většinou nemyslím obecně rok, ale konkrétně aktuální rok. (když řeknu v roce 2016 "za rok" tak tím vždy myslím 2017)

před 2 roky

Labradorrr

Přimlouvám se za odpověď, taky nechápu, proč mi píše, že s "the" by muselo jít o nějaký konkrétní rok... právě proto ho tam vždy mylně dávám, protože si myslím, že jde... když někomu říkám za rok, tak je přece jasný o který rok jde...

před 1 rokem

tata119
tata119

Takto vypada oprava od DL: "After 1 year." To asi neni ok.

před 1 rokem

palmond

Není zde uvedeno, jaký je to význam, proto by to mělo uznat i "per year". Například ve významu, "Utratím 1000 $ za rok." (I spend 1000 $ per year.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Souhlasím. Doufám tedy, že jsi to nahlásil pomocí "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296 aby to do budoucna mohlo být uznáno.

11.4.2015

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

hotovo

před 3 roky

Ondra597392

Rád bych se zeptal proč zde není In an year. Ale pouze a

před 10 měsíci

Labradorrr

Protože tady při výslovnosti year nezačíná samohláskou

před 10 měsíci

Kary859469

Ačkoli začíná slovo samohláskou, vyslovoje se první písmeno jako souhláska. Je zde Y, ale vyslovoje se J (jírs). Proto je zde a.

před 9 měsíci

woky7

pretoze "a" a "an" davame podla vyslovnosti, tj. a year, a university, an umbrella a pod.

před 8 měsíci