Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, meclisin bir üyesi değildir."

Çeviri:He is not a member of the parliament.

3 yıl önce

7 Yorum


onuryucel

council niye olmuyor

3 yıl önce

Emma-lee93

Olur ekledim :)

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Belki yanlış ama school, church gibi kelimelerde "the" binaya işaret ediyor ya aynı durum parliament için de geçerli değil midir? Az önce congress kelimesi de "the"sız kullanılmıştı. Açıklayabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Güzel bir fikir, ama doğru olduğunu için emin değilim. Ama anlamda biraz fark var, evet.

Ama bence burada ikisi de kullanabiliriz. "She is not a member of parliament", "He is not a member of the parliament". Her ikisi doğru.

İngiltere'de MP, "Member of Parliament" demek.

2 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

Serdalztrk

"she is not a member of the parliament" de doğru cevap olmalı

3 yıl önce

hadesdemig

she does not a member in ....... does kullansak dogru olurmu

3 hafta önce