"Ale on také poznal nějaké šťastné chvíle."

Překlad:But he also knew some happy moments.

April 12, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


slavekp

Bylo by možné použít předpřítomný čas? But he also has known some happy moments. Dá se spekulovat, že ty šťastné chvíle si připomíná do současnosti.


Daku_

Tato odpověď byla zamítnuta. Ale myslím si, že by se dal použít jak předpřítomný, tak předminulý čas...


jan581658

a nešlo by říct: But he also experienced some happy moments.


KajusB

Experience/have jsou mnohem lepší výrazy než navrhnované sloveso "know". Takže určitě šlo. ;)


cruiserupce

co znamená poznat štastné chvíle? Já bych řekl But he also has some happy moments.


jgstcd

Je to spis literarni nez beznou hovorovou konstrukci. V beznym zivote by clovek pravdopodobne rikal "had". Pozor ale na cas slovesa. "Has" neni mozne. "Has had" by slo, ale daval bych tady prednost jednoduchemu minulemu casu, protoze mam pocit z te vety, ze on uz nezije.


JitKaRaven

But he also experienced some happy moments... by mělo být uznáno

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.