"The boys eat rice."

Překlad:Ti chlapci jedí rýži.

April 12, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Monietta86

Můžu se zeptat proč tu není uznáno "Ti chlapci jí rýži"? děkuji


Nemesis_NaR

Důvod je prostý - i přes svou rozšířenost je tvar "oni jí" nespisovný a tudíž není uznáván. Berte to tedy jako drobný bonus, že vás občas DuoLingo kromě angličtiny naučí i něco málo spisovné češtiny.


Monietta86

Aha, to je fakt :)


Gepardi_kocka

diť já to vím ale když to píšu rychle tak tam dám jí místo jedí protože nespisovná čeština je rychlejší


Gepardi_kocka

protože jsou p a k*


aaale.xan.der

"kluci jí rýži" Proč to není správně???


Ivcaberca

Řekne-li mluvčí "The boyS eatS rice" je to oříšek k nerozlousknuti


JanaTuli

Proč není možný překlad Ti hoši jedí rýži?


Gepardi_kocka

debře ty. ty seš frajer Ti hoši jedí rýži? dobře si to napsal


Jana0108

Taky mi to neuznalo hochy


kacenka9

hosi doplneni


Gepardi_kocka

ty seš taky frajerka


MartinaNeu9

Spisovný výraz jí, je opravdu dobře


Milan894597

Máš pravdu!!


LZt9pqgI

chtělo by to aby mluvčí lépe a důrazněji vyslovovali koncovky.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.