Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My friends did not love them."

Çeviri:Benim arkadaşlarım onları sevmediler.

3 yıl önce

7 Yorum


seval_de

neden loved değil geçmiş zaman değil mi

2 yıl önce

majorkun

geçmiş zaman olumlu= fiil in 2. hali geçmiş zaman olumsuz ve soru da= did + fiilin yalın halini kullanırız.

2 yıl önce

MesutKtkol

Did kullanıldığı için

5 ay önce

MuhammedTT1

Aaaaa

11 ay önce

MuhammedTT1

Naptin

11 ay önce

ErkutYurtl

Burda niye s kullanilmiyo

6 ay önce

enanasya
enanasya

Sonunu 'love him' olarak duyuyorum ben.

2 hafta önce