"Myfriendsdidnotlovethem."

Çeviri:Benim arkadaşlarım onları sevmediler.

3 yıl önce

8 Yorum


seval_de

neden loved değil geçmiş zaman değil mi

3 yıl önce

majorkun

geçmiş zaman olumlu= fiil in 2. hali geçmiş zaman olumsuz ve soru da= did + fiilin yalın halini kullanırız.

3 yıl önce

MesutKtkol

Did kullanıldığı için

10 ay önce

MuhammedTT1

Aaaaa

1 yıl önce

MuhammedTT1

Naptin

1 yıl önce

ErkutYurtl

Burda niye s kullanilmiyo

1 yıl önce

Gece716905

Arkadaşları=they Theyde s takısı kullanılmıyor

4 ay önce

enanasya
enanasya

Sonunu 'love him' olarak duyuyorum ben.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.