Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Go!"

Překlad:Jdi!

před 3 roky

6 komentářů


KristofHajnalka

zial, duolingo nie je v slovenskom jazyku....a vacsinou mam problem kvoli tomu, ze to neviem presne po cesky:-(

před 3 roky

pityu74

ber to tak, že máš super príležitosť objavovať nepoznané zákutia českej gramatiky.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Kdyby nekdo chtel vyrobit kurz anglictiny ze slovenstiny, myslim ze by mohl tenhle kurz byt velmi uzitecny zaklad, ale zatim to nikdo bohuzel neudelal.

před 3 roky

MarikaJano

Je možno Pojď!...?

před 2 roky

stepi7

Co to znamená slov. př.

před 2 roky

Nemesis_NaR

"Slovesa přítomný čas", předpokládám.

před 2 roky

Související diskuse