"The judge"

Překlad:Soudce

April 13, 2015

10 komentářů


MartinOsm

A co rozhodčí? (např. krasobruslení)


Nemesis_NaR

Rozhodčí by zde měl být uznán. Použil jsi tedy, doufám, zároveň i tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


kacenka9

rozhodci jsou doplneni


Milano3107

slovo "the judge" také znamená soudit (u soudu), což mi nebylo uznáno. Děkuji


kacenka9

Neznamena. To by tam nesmel byt prave ten clen. Aby to bylo sloveso, ktere znamena soudit, tak by to muselo byt 'to judge'.


Milano3107

jo vlastně pravda


DominikaNosalova

mohli by ste uznat aj "ten soudce".


BoenaV

Napsala jsem soudce s malým s a vyhodnotilo mi to jako chybu.


LadisLadisLadis

At vyslovuji jak chci vzdy napise ze to je špatne


ZbynkKrl

Taktéž mě to nebere žádnou výslovnost.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.